Les 1 |
-De toonladder van F,
-Het molteken, -Kwart-punt-achtste ritmes, -Vier oefeningen voor de rechter- en vier oefeningen voor de linkerhand -en de liedjes "Boer'n Daans" en "Boer'n Daans" 2de stem. |
|
Les 2 |
-Fingered akkoorden,
-Acht oefeningen voor de rechterhand -en de liedjes "Mellow Mood" en "Mellow Mood" 2de stem. -Les 2 is opgenomen in de preview. | |
Les 3 |
-De mineur toonladder van a,
-Vier oefeningen voor de rechterhand -en de liedjes "De straatmuzikant" en "De straatmuzikant" 2de stem. | |
Les 4 |
-Zes achtste maatsoort,
-Handverplaatsing voor de linker en rechterhand, -Herhalingstekens, Dal Segno en Coda teken, -Vier oefeningen voor de rechter- en vier oefeningen voor de linkerhand -en de liedjes "Slow Rock Domino" en "Slow Rock Domino" 2de stem. | |
Les 5 |
-De mineur toonladder van d,
-Twee oefeningen voor de rechter- en twee oefeningen voor de linkerhand, -Italiaanse tempo aanduidingen -en de liedjes "Balkan Dans" en "Balkan Dans" 2de stem. | |
Les 6 |
-Inventarisatie van ritmes,
-"D.S. al Fine" en "Fine", -Vier oefeningen voor de rechterhand -en de liedjes "Salsa" en "Salsa" 2de stem. -Les 6 is opgenomen in de preview. | |
Les 7 |
-Het begrip toonladder,
-De majeur toonladder van D, -Het kruis als vast voorteken, -Twee oefeningen voor de rechter- en twee oefeningen voor de linkerhand in de toonsoort D -en de liedjes "Het muurbloempje" en "Het muurbloempje" 2de stem. | |
Les 8 |
-Engelse tempo aanduidingen,
-Vier oefeningen voor de rechterhand -en de liedjes "Schotse Dans" en "Schotse Dans" 2de stem. | |
Les 9 |
-De mineur toonladder van e,
-Vier oefeningen voor de rechterhand in de toonsoort e-mineur -en de liedjes "Bossa Nova" en "Bossa Nova" 2de stem. -Les 9 is opgenomen in de preview. | |
Les 10 |
-Vier oefeningen voor de rechterhand
-en de liedjes "Reggae" en "Reggae" 2de stem. | |
Bijlage 1 |
-Sinterklaas en kerstliedjes. | |
Bijlage 2 |
-Toonladders van C, G, D, F, Bes, a, e, d. | |
Bijlage 3 |
-Acht liedjes aansluitend op de lessen 2, 4, 6 en 8. | |
Bijlage 4 |
-Voor alle tien lessen ritme- en begeleidingspatterns. |